Fiecare dintre noi este, la momentul de față, într-o măsură mai mare sau mai mică, una dintre victimele răspândirii noului coronavirus pe teritoriul României. Astfel, multe persoane au ales să stea acasă, evitând contactul direct cu ceilalți, iar altele continuă să meargă la locul de muncă, respectând cerințele și recomandările autorităților competente.
Măsurile de precauție ne mențin afacerea funcțională!
În primul rând, ne dorim ca resursa umană, dar și clienții DOVANI să fie în deplină siguranță. De aceea, am luat măsuri prompte și respectăm toate mijloacele de precauție necesare pentru bunăstarea celor cu care interacționăm, astfel încât magazinul online DOVANI să funcționeze în continuare și să ofere aceleași servicii înalt calitative ca și până acum.
Întrucât suntem un brand responsabil, care conștientizează pe deplin gravitatea situației din țara noastră și sperăm să trecem cu bine peste acest impas, am făcut tot posibilul pentru a-i asigura pe clienții noștri, dar și pe cei care formează echipa DOVANI că respectăm regulile de igienă impuse de standardele naționale și internaționale. Planurile noastre de urgență au fost implementate rapid pentru a reduce potențialul impact asupra lanțului de aprovizionare, dar și de livrare.
Din acest motiv, noi, la DOVANI, încă ne continuăm activitatea cu drag și spor, în așa fel încât rafturile virtuale ale magazinului nostru online dovani.ro să fie disponibile în permanență tuturor celor interesați.
De altfel, comunicăm constant cu partenerii noștri care ne ajută să livrăm coletele în siguranță, asigurându-ne că și aceștia țin cont de recomandările autorităților privind măsurile de protecție și de igienă în această perioadă. Fiecare colet care ajunge la clienții noștri este pregătit cu maximum de atenție și nu este expediat până ce nu este pe deplin dezinfectat. Personalul nostru a fost instruit spre a lucra cu grijă, protejându-și nu doar starea de sănătate proprie, dar și pe cea a celor dragi.
Știm că gradul de răspândire a noului coronavirus este din ce în ce mai mare în fiecare zi, iar starea și impactul acestei situații afectează diferit fiecare țară în parte. Cu toate acestea, luăm zilnic măsuri proactive pentru a izola potențialele deficiențe de aprovizionare și livrare.
Suntem în continuare aici pentru a vă sprijini și a vă satisface necesitățile!
În principal, ne-am orientat către serviciile digitale, iar mulți dintre colegii noștri lucrează acum de acasă pentru a evita grupurile mari, măsuri pe care specialiștii medicali le consideră vitale în încetinirea răspândirii coronavirusului.
Acest aspect este valabil și pentru funcțiile de asistență pentru clienți, care sunt în continuare disponibile și dornice să soluționeze eventualele probleme.
La DOVANI, am decis să limităm semnificativ întâlnirile față în față, însă suntem constant alături de clienții noștri atât online, cât și telefonic. Indiferent de întrebările pe care le aveți, dar și de dificultățile pe care le întâmpinați, ne puteți contacta într-un mod extrem de facil.
Fără îndoială, este vorba despre vremuri fără precedent în întreaga lume, dar împreună, vom trece prin această perioadă critică. Ne vom concentra să rămânem în siguranță, însă la fel de dedicați în relația cu resursa umană, furnizorii și clienții noștri!